Selasa, Disember 15

Contest HIDUP BERANI UNTUK GAGAL - denaihati


Contest HIDUP BERANI UNTUK GAGAL.

Aku sebenarnye dah agak lame duk perhatikan blog denaihati ni. Memang pade pandangan aku yang memang cetek dalam dunia ilmu berblogging ni, saudara pemilik denaihati memang ade 'klass' yang tersendiri. Ape tidaknye, die ni baru saje selesai dengan contest Weblog Popular 1Malaysia dahpun muncul kembali dengan contest yang memang masyuk habuannye.

Contest hidup berani untuk gagal rasenye adalah contest yang terakhir untuk tahun 2009 ni anjuran blog denaihati. Secara pukatnya pukalnya, aku tak pernah pun join mane-mane contest sebelum ni tetapi demi menyahut seruan pepatah "tuntutlah ilmu dari buaian ke liang lahad", telah membuke ruang dalam minda aku yang sedikit berserabut sejak akhir-akhir ni.

Contest hidup berani untuk gagal ini sudah pastinya ade kaitan dengan SEO. Itu yang buat aku sedikit sebanyak tercabar untuk men'join' contest terhangat ni. Ibarat iklan di radio 'Y.E.S'...

Akhirnye, aku akan cube untuk menulis sedikit sebanyak pengalaman yang ade untuk dicurahkan demi menyahut contest hidup berani untuk gagal. Makanya, aku kene korek kembali sereblum dan medula oblongata aku untuk mencari idea yang terbaik.

p/s - InsyaAllah akan menyusuk entri berkaitan contest di atas.

1 ulasan:

dilot berkata...

bro denaihati..mmg ada kelas tersendiri...

tp dia ni mmg betul2 berani hidup untuk gagal dalam bisnes online ni...

ranking aku hanya dalam page ke -3 je..aduh duh duh..

www.dilahdilot.com
www.dilahdilot/sutera