Sabtu, Januari 16

Bola Sepak Malaysia 2010 - Jadual Perlawanan

Salam semua. 
Hari Sabtu..hari ini di Gombak.. suasana saya rasa macam sedikit suram. Cahaya matahari kadang-kadang saje menyimbah baju kami di ampaian di luar sana tu. Moge panas sampai ke petang, insyaAllah. 

Musim bola sepak Malaysia sudah bermula sejak minggu lepas lagi. Mungkin ada yang tak sedar atau mungkin tak kisahpun. Yela kan, mane glamer layan bola sepak Malaysia ni walaupun hari tu dah menang emas. Takpela, ape-apepun yang anda rase, sedikitpun tidak meggugat minat saya pada sukan ini. 

Malam ini dah masuk perlawanan yang ketiga bagi Liga Super Malaysia. Bagi sesiapa yang berminat, ini jadual perlawanan malam ni:



Pastinya saya rase malam ni akan ade 'live' di RTM1. Mungkin perlawanan antara Kedah vs Johor FC. Bile saje ade 'live', pastinya isteri saye 'sedikit risau' sebab mungkin tidak lagi berpeluang menonton rancangan lain. Sebabnya saye dah 'merampas' remote dan menguasainya. Tetapi biasenya saye suke 'kalih-kalih' siaran. Jadi adela peluang same rate..hehe..

Akhirnya, same-samela kite bagi sokongan kepada pasukan negeri masing-masing. Kalau berkelapangan dan poket tu sedikit ade isi. Mungkin boleh dilebur dilabur ke stadium yang berdekatan. 

p/s - Sape ade pengalaman menarik ke stadium? Kongsila yer..terima kasih...

1 ulasan:

fiezaradzi berkata...

risau xleh tgk criter lain satu..
lau game best, xpe la tgk..
lagi pening asyik tukar siaran jer.. hehee..
tapi lau ganu lawan, kasi can la..