Jumaat, Jun 5

Stadium Sultan Mizan Runtuh

Salam sejahtera semua. Dah lama juga penulis tak mencoretkan apa-apa bingkisan di sini. Agak sibuk dengan rutin harian tetapi semalam sempat juga penulis kasi 'touch up' sikit blog ni. Bukannya ape, rase jelesla plak bila blog fiezaradzi berwajah baru. Isk, terus rase nak 'touch up' kan sikit blog ni.

Okla, sebelum penulis melalut lagi jauh, berbalik kepada cerita asal yang menggemparkan seantero ceruk alam dengan berita yang boleh dikatakan memalukan Malaysia amnya dan rakyat negeri Terengganu khasnya (negeri ambe nie..hukhuk..). Dek kerana kejadian bumbung Stadium Sultan Mizan runtuh, pelbagai cerita kurang enak telah 'dikeber' ke sana-sini. Alasan stadium tak mendapat kelulusanlah, bina cepat sangatla,bla bla bla...walau ape jua pun alasan mahupun 'cover' yang dinyatakan, sekali lagi rakyat Terengganu khasnya dan rakyat Malaysia amnya mahukan satu siasatan yang telus lagi melus untuk merungkaikan kejadian ini (macam wartawan 360 la plak..hehe). Mungkin ada hikmah disebalik kejadian yang berlaku yang kita semua perlu fikir-fikirkan. Luahkan pendapat anda dengan meng'komen' di ruangan yang tersedia di bawah.

p.s: Mungkin gambar ini mampu menyelesaikan misteri kejadian runtuhan ini.
p.s.s: Gambar hanyalah khayalan penulis sahaja..


2 ulasan:

fieza berkata...

haha..jgn le jeles dgn eden..hikhik.. lau tul la sbbnye stadium tu runtuh..mgkin kite kena panggil ultraman kot..cmne en hafiz?
oh..ye.. nice blog..keep up a good work..caiyok..

zaihana berkata...

wah..berwajah baru..
baru aku nak cakap ultraman bermesyuarat kat situ..
adalah hikmahnya tuh..